خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 16:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
امیرآبادی فراهانی:

شهادت زائران لکه ننگ دیگری بر دامن سیاه رژیم منحوس صهیونستی و تروریستی آمریکا است

نماینده مردم قم در مجلس به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از زائران مزار شریف سردار شهید سلیمانی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از زائران مزار شریف سردار شهید سلیمانی پیامی را منتشر کرد.متن این پیام به شرح زیر است:

 



بسم الله الرحمن‌الرحیم

 بسم رب القاصم الجبارین 

 شهادت مظلومانه جمع کثیری از زائران مزار سردار سپاه اسلام، شهید همیشه جاودان، حاج قاسم سلیمانی در شهر پر افتخار کرمان، لکه ننگی دیگری بر دامن سیاه رژیم منحوس صهیونستی، دولت همیشه تروریست آمریکا و مزدوران شیطان صفت آنها خواهد بود.



این واقعه تاسف‌بار جنایت عظیمی است که تاریخ هرگز فراموشش نخواهد کرد و دل همه مردان و زنان آزاده، پاک سرشت و مهین دوست را با هر گرایش قومی، مذهبی و سیاسی به درد می‌آورد.

 این حادثه تروریستی که هدف طراحان آن به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بود، نهایت رذالت دشمنان ایران اسلامی را برای همگان روشن کرد.



 امروز مجازات قاطع و فوری جنایتکاران این جنایت تلخ و همچنین انتقام از خون سرداران جبهه مقاومت خواست عمومی همه ملت ایران است.



 اینجانب ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان در این حادثه تروریستی به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده معظم شهدای این حادثه و همچنین آرزوی سلامتی کامل و عاجل برای مجروحان، از مردم انقلابی کشورم می‌خواهم مثل همیشه با حفظ وحدت و اعتماد کامل به نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ایران مقتدر، زمینه را برای مجازات عاملان و آمران این حادثه تلخ مهیا نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374560
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار